fietsen-schotland.reismee.nl

Dag 19 Berwick upon Tweed-Broomhil

Dag 19 Berwick upon Tweed-Broomhil

De dag begon goed een strak blauwe hemel, gisteravond was er wel regen maar dan liggen wij in bed.
Om 9:15 starten we naar ons laatste overnachting plaats het zit er bijna al weer op.
Maar vandaag weer wat mooie dingen gezien en leuke fietspaden waarvan je denkt waar gaat dit heen over hele smalle paadjes of juist over stenen, schapen paden kortom waar onze fietsen zich thuis voelen en wij ook.



De rit ging van vlak naast kustlijn tot een stukje land inwaarts en klimmen en dalen maar daar maken ze ons niet meer gek mee.
De zon scheen vandaag volop een windje uit het oosten die heerlijke koele lucht naar ons blies heerlijk.
We volgen cycling route 1 dit is een route langs de kust van Engeland, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, België en Frankrijk loopt.
Verder ging de rit zonder bijzondere gebeurtenissen voor de lezer misschien saai maar voor ons heel ontspannen.
Morgen de laatste 65 Km naar Newcastle en dan weer met boot naar Nederland Zondag zijn we weer thuis rond 11:00 uur.
Morgen is er geen verslag die komt waarschijnlijk Zondag we gaan genieten van de terug reis.

Gereden: 96 Zonnige Kilometers

Reacties

Reacties

Martin

Hey Cor & Marja,

Al met al heeft jullie redactie niet stil gezeten en er voor gezorgd dat wij als lezers weer konden mee genieten. Het voelde ook bij het lezen alsof wij achterop zaten. Gelukkig was dit voor jullie alsof! Je moet er toch niet aan denken dat je omhoog moet met 80 kilo extra! Nu jok ik wel 10 kilo. Maar mijn wederhelft leest dit natuurlijk ook op afstand en dan heeft zij meteen door dat ik de afgelopen 4 weken te veel heb gegeten en dan vooral verkeerde dingen! Heerlijk dat jullie zonder al te veel problemen deze reis weer tot een onvergetelijke hebben gemaakt en nu dus op huis af stevenen. Rest mij niet meer, dan jullie een behouden vaart te wensen en wel thuis.
Hartelijk dank voor het mee laten genieten en toi toi toi voor dit medium wat reismee heet. In 1 woord geweldig!

Warme liefde volle groet Martin

Ps. ik moet nog een weekie wachten op mijn muurbloem Maar dan zijn ook wij weer compleet. xxx Mart

thea

Dit is mijn eerste berichtje pas: ik was/ben er stil van!! Wat een prachtige tocht. Andere jaren was ik vaak jaloers. Dit jaar slechts enkele dagen. De meeste dagen veel klimmen etc.
Maar genoten van jullie verhalen en foto's.
Morgen waarschijnlijk zijn we op de pier!

Peter Pennock

Hoi Cor,
Wat een mooie verhalen en foto's, alles gelezen en bekeken.
Ik neem mijn petje voor jullie af, wat een reis.
Welkom thuis en ik hoop je nog persoonlijk te spreken op het werk.
Hartelijke groet
Peter

Ruth Rutte

Wat hebben jullie een schitterende reis gemaakt. Ik heb genoten van de verhalen en de foto's. Erg leuk om jullie zo te volgen! groetjes, Ruth Rutte

Fred en marian

Cor en Marja bedankt voor alle verhalen mooi foto's
Jullie Reis schiet al op nu nog een goede reis met de
boot naar IJmuiden. Wij gaan eerst met vakantie
daar na spreken we elkaar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!