fietsen-schotland.reismee.nl

dag 16 Edinburgh

Dag 16 Edinburgh rustdag

Nou ja rustdag we zijn lopend de stad door geweest wat een mooie oude stad er is van alles te zien en ook te koop.
Het was een mooie dag af en toe zon maar wel een heerlijke temperatuur.
En dat was in de stad te merken overal terrassen vol iedereen in zomerkleren en natuurlijk de spier witte huidjes.
In de middag nog heerlijk een uur in een park gezeten mensen kijken en genieten van het heerlijke weer.
In de stad zijn ook overal mensen met gitaren accordeons en doedelzak spelers, bij een oversteekplaats waar je soms lang moet wachten stond ook een doedelzakspeler allemaal gefixeerd op het licht dat van ons wel op groen mocht begon hij ineens weer te spelen zo zegt Mar zijn zak is weer vol.
Zo liepen we in de stad toen we ineens geroepen werden we keken om zijn het mensen die we hadden ontmoet op de boot van IJmuiden naar Newcastle dus wij schoven aan op het terras en even de ervaringen uitwisselen, zij deden een rondrit met de auto en gaan morgen weer met de boot naar IJmuiden, zo een grote stad en toch elkaar tegenkomen.
Verder rustig aan gedaan dus bijna geen speciale dingen.
Nu heb ik nog wel een leuk wetenswaardigheidje ik zag in een stuk land schapen staan met een lange nek ik sprak die boer aan en vroeg wat dat voor schapen waren, nou vertelde de boer ik heb een schaap gekruist met een giraffe nu heb ik schapen die over de stenen muurtjes en heggen kunnen kijken handig hier in Schotland volgens de boer.



Nou mensen tot morgen we gaan weer fietsen.

Reacties

Reacties

eveline

haha, die Cor, wat een leuke uitleg over het onstaan van de lama!

Martin

Hey Cor & Marja,

Weer een geweldig verhaal. Beurt een lezer weer op, en geeft de lezer weer moed. Tja, wat is het toch heerlijk,om jezelf als je ergens komt,om je dan dingen te herinneren die men ooit eens gelezen heeft. (doelend op die leuke smalle bootjes). Kan mij voorstellen dat je dan denkt,dat is ook leuk om te doen! Maar ja een mens kan nu eenmaal niet alles! Het WHEEL, Tja, Ze lullen hier in Holland wel over onze waterkeringen,Maar dit is toch ook een staaltje wat gezien mag worden.En zo zijn er nog al wat water werken op onze bol (aarde) Nu ik zo nadenk over het kruizen van bepaalde dingen/dieren/mensen, vraag ik mij af wat er zou uitkomen tussen Cor en André. (gekkigheid Natuurlijk). Mijn Eveline schrijft zelfs over Lama's! Nu ben ik even op onderzoek gegaan! En heb Voor Eveline een hint! Op zolder staan een paar dozen met de vacht van zo'n beest er in! Zij zit wel op 18000 km afstand van mij.Maar ik vermoed zomaar dat zij het nu wel gaat raden,welke dieren Cor bedoelt! Oja, voor ik vergeet,weer geweldige foto's Cor. En ik kan mij zo voorstellen dat jullie in die tunnel erg voorzichtig hebben gedaan. Je moet er niet aan denken! Heel veel lol en plezier nog,en op naar het volgende verhaal. Hartelijke groet Martin.

Fred en Marian

Cor en Marja leuk dat jullie de mensen tegen kwamen
die de rondreis hadden gedaan en de mensen van
Newcastle zo hoor je nog eens wat.
Tot het volgende bericht.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!