fietsen-schotland.reismee.nl

Dag 3 Haltwhistle-PowFoot

Dag 3 Haltwhistle-Powfoot

Veel mensen nemen al inclusieve vakanties dit hebben wij nog nooit gedaan maar vandaag
hadden wij ook al inclusieve.
Regen, wind van voren natuurlijk, steile klimmen, zon, zon en regen tegelijk wat ik niet heb vermeld maar wel heb gehad daar stond dan een paar pond tegenover.
Onze Airbnb gastvrouw heeft ons prima verzorgd heerlijke douche fijn bed en lekker ontbijt
leuke speelse border collie wat wil je nog meer.
Maar wel weer een top dag gehad wat een mooi landschap ook in de regen die hield trouwens om 11:30 al weer op nog even door fietsen en alles is weer droog.
En eindelijk de Hadrians wall gezien deze wal is gemaakt door de Romeinen handige jongens die Romeinen.
Het ziet er degelijk uit deze muur hoe kunnen ze het maken maar dat is met meer bouwwerken
van vroeger tijden daar keken ze niet op een uurtje.
Het Geocachen schiet er een beetje bij in we stoppen af en toe wel maar als we door brandnetels moeten met korte broek is dit geen fijne combinatie of je moet van krabben houden.
Om 14:50 passeren we de Engels – Schotse grens het land van Garry Anderson en Snake bite
voor de dart fans onder ons.
Zo komen we nog terecht bij een zeer oude kerk met een kerkhof waar al tijd niks aan is gedaan
zie foto’s.
En als je door trapt tegen de wind in kom je van zelf bij je slaapplaats terecht en zit het fietsen er weer op voor vandaag.
Morgen weer verder.

Gereden: 77 Km
Schatten: 1

Riet

Geweldig....jullie zien weer een hoop mooie dingen
De regen die julli vanmorgen hadden, hebben wij nu...
heerlijk voor de tuin.
Voor nu slaap lekker en een fijne dag morgen
Groetjes R.

Annemiek

Goedemorgen Cor en Mar,
Jullie eerste dagen reisverslag net gelezen, leuk!
Zo fietsen we allemaal in gedachte een beetje mee en krijgen een beeld van Schotland.
Gezellig, zo aan de keukentafel met een bakkie even lezen, nu een ???? van mij hihi en een fijne fietsdag gewenst voor jullie vandaag!

Saskia

Hallo Cor en Mar,

Wat leuk om ook dit keer weer mee te mogen genieten van de verhalen. Erg leuk om te lezen en mooi om de fotos te bekijken. Heel veel plezier nog de verdere vakantie en hopelijk valt er nog weinig regen voor jullie overdag.

Tom

Te zijn weer leuke verslagen
Het valt mij op dat je altijd veel reacties van vrouwen krijg